Livrearea produselor

Livrarea echipamentelor se face din depozitul nostru din Bucuresti. Transportul, manipularea si montajul aparaturii cad in atributiile beneficiarului. Aceste servicii pot fi executate de catre compania noastra, contra cost, in urma semnarii unui contract pentru Prestari Servicii.

Comanda echipamentelor se face in urma semnarii de catre ambele parti, furnizor si beneficiar, al unui Contract de Furnizare echipamente.

Plata echipamentelor prevazute in Contractul de Furnizare echipamente se face integral in avans.

Termene de plata se accepta exclusiv pentru entitatile publice cu buget de stat sau local care fac achizitii prin sistemul securizat SEAP/SICAP.

Nu se accepta sistemul de rate, leasing sau inchiriere.

Stocuri disponibile

Ne rezervam dreptul de a nu onora o anumita comanda in cazul in care respectivul produs nu mai face parte din oferta curenta, nu se mai afla pe stoc sau nu se mai fabrica si va promitem ca vom face tot posibilul sa va oferim o alternativa echivalenta sau superioara, la un cost similar. Intr-o astfel de situatie, agentii nostri va vor contacta pentru a conveni asupra termenului de livrare sau returnarea sumelor deja achitate. Daca nu accepta oferta alternativa si/sau modificarea termenului de livrare, clientul este in deplin drept sa anuleze comanda si sa ceara returnarea imediata a sumelor incasate deja, dar nu si alte despagubiri.

Garantia produselor

Toate produsele comercializate de catre magazinul nostru online beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei romanesti in vigoare.

Imaginile produselor pe website

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect, etc) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.